Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 7 mars 2009

Trött!

Oj så trött jag är idag, sitter på jobbet är väldigt lungt nu på förmiddagen vilket inte uppskattas utav mig när jag är så trött!
Jag har vaknat flera gånger under natten, kl 03,10 flög jag upp ur sängen stört säker på att jag försovit mig men det var bara doris som hoppade upp i sängen och la sig på mig...skönt:P
Går kvällen spenderades med Jåmpa mackan Robban vi såg lest dance och så ska det låta, väldigt jobbigt att sitta och sappa mellan men jag vart mäkta besviken på så ska det låta trode det skulle vara bättre med den uppställning som det var...
Josse och hanna kom förbi en snabb sväng och mest bara sa hej, trevlig fredas kväll!

I går satt vi och disskuterade att vi måste ta vara på helgerna så gott det går nu för sedan kommer man vara uppbokad ett bra tag=)

Så i mogon ska vi och köra skoter,..stor planer:P
sen är jag super sugen att fara och bila i norge när det börjar bli vår, men som vanligt springer tiden bort så vi får väl se om vi hinner med det men det vore kul! Jåmpa pratade om att hyra någon båt och fara och fiska men jag skulle nöja mig med att bara köra igenom ,...vi får väl se!

Nu ska jag se vad det blir till lunch här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar