Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 4 mars 2009

Onsdag

I går kom mamma hit och vi åt ungsstekt lax,pressad potatis och citron sås...mumma=)
Efter maten så gjorde jag slingor i hennes hår sedan följde jag med hem till LIF och vi bara mös och surrade Doris vars bortskämd som aldrig förr och sedan kom john blund!
Mamma väkte oss 7 för att vi skulle åka med henne in till stan så nu har vi ätit frukost och hunnit ut en sväng, hade tänkt klä på mig så vi kan gå ut och gå verkar bli vackert väder idag med=)

Sen börjar jag jobba 16.00-21+21.15-07.45 vilket kändes tröttsamt med tanke på hur ofantligt trött jag är hela tiden, men inget verkar då hjälpa förutom massor med sömn!
Imorgon ska jag äntligen få hinna träffa Niklas lite grann!=)

Ni ska veta hur mkt penagar jag sparat senaste 2 månaderna bara för att jag inte har köpt kläder eller har varit ut och festat så det är inte bara negativt med att ha en bäbbe!:P
...för utom mina äckliga finnar som bombarderar mig har nog köpt alla finn medel som apoteket har,..men det hör till :P
Nu ska vi ta tag i dagen, kanske till å med ringa och fixa läkar tid!

3 kommentarer:

  1. Hehe, vi ska till stockholm för att vi vill :) nä mne du vet vi hade tänkt passa på att ta en sista minuten medan fabbe ändå är på semester men då kunde vi inte få leidgt fr hemma jobbet så för att få göra ngt skoj så drar vi till sthlm to-sö nästa v iaf, alltid ngt! Men det hade varit nice att kunna åka och få lite färg i solen!! Det är bra att du sparar pengar, tro mig det kommer att behövas, dessa bebisar behöver vagn å sång å sånt och det är dyyrt!

    SvaraRadera
  2. Jasså, jamen då är ni ju bara 6 dagar före oss:-) vi är beräknade till den 8/9 ju. Kanske hamnar på BB tillsammans :P Jo som du säger så blir man ju oftast framflyttat på UL.. Men man får ju hoppas på att det inte blir såå länge! Jodå, jag mår bara bra nu. Är ju grymt trött och så, men illamåendet har då gått över. Slutade kring v11. Hur är det själv då? Har du mått nå illa?:) Har ni bokat UL?
    Hälsa tillbaka till Niklas både från mig och Johan! Kram på er:)

    SvaraRadera
  3. vad spännande!! har ni hunit vara på inskrivningen?? fått nått datum?:-) ja, kommer ihåg att jag var dödstrött i början, blev pigg mot mitten för att sedan bli trött igen mot slutet! jag hade också mensvärk oc gick bara och väntade på att mensen skulle komma.. men det gjorde den inte:-)

    SvaraRadera