Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 3 mars 2009

Idag

har jag bara gått ut med doris och handlat sedan har jag strandat framför datorn..är såt rötthela tiden, och jag är så less på det!
Har någon annan som varit gravid upplevt lite "mensvärk"?
Nu måste jag börja med middagen för kl 16.00 kommer jag nog ha avlidt om jag inte fått mig mat!
Emeli kom ju hit på morgonen och sedan efter vi ätit frukost och skulle ut och gå så var hon trött och ville bara vila en stund självklart somnade även jag i från min bok,.. men sen vaknade Emeli upp och mådde illa så hon fick springa på toan och spy...så nu finns det magsjuka basiller i mitt ny städade hem=/ tur så hade jag handsprit hemma så jag kunde sprita toan=)
Förhoppningsvis så går våran anmälning igenom och vi kan fara på utsällningen 15=)

Mat på G!

1 kommentar:

  1. Huvva för magsjuka! Jopp jag har också haft "mensvärk" och jag tror jag googlade på det å det var helt normalt! Illamåendet och tröttheten har blivit mkt mkt bättre sen v 14, men ibland blir man så där akuttrött och bara måste sova! Sjukt.

    SvaraRadera