Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 5 mars 2009

läkarbesök!

Idag har jag äntligen varit och kollat upp allergin, som tydligen mest troligt inte är en allergi utan något med magen..antingen att jag äter något jag inte tål eller så att min lever,tarm eller något annat i magen inte funkar som det ska så då skulle jag få ta blod prover...ni som känner mig vet hur mkt jag uppskattar det!...INTE!
Men det var barbro som tog och det kändes nästan inte, fantastiskt hur vissa kan ta blod prov men inte vissa!..
Nu är det bara att invänta svar sen fick jag även tabletter utskrivna får klådan så nu kanske jag får sova i alla fall!
Läkaren klämde ju som sagt på magen och han trodde minsann inte att jag var i V 14...så det blir intressant på UL att se:P

3 kommentarer:

  1. Ojdå, vadå misstänkte läkaren att du var längre gången eller kortare?:)
    Okej, men vars är det ni bor då? Jo det blir himla skönt med hus, iallfall till sommaren. Nu har man ju inte samma nytta av det då det bara snöar, mest jobbigt då :P men till sommaren blir det nog guld!
    Vars vill ni ha hus?
    Hehe, jamen han får ta en bild och så kan du ju lägga ut den på bloggen sen!?:) iofs ska inte jag säga nåt om det, jag har då inte gjort det själv så.. hehe :)

    SvaraRadera
  2. Vad trodde han du var i då? Tidigare eller senare? Det vore ju bra om du kunde få samtidigt som jag :)

    SvaraRadera
  3. Okej, attans! Nog för att jag tror att det blir samma sak för mig. Säkert en/två veckor bak.. Blä va trist!
    Hehe det låter bra det, då kanske man får se en bild senare idag? Blir då inte kvällens uppgift för oss iaf, för vi har en golvläggare här så kände inte riktigt för att ställa mig och posa framför han också :P

    SvaraRadera