Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 5 mars 2009

Duktiga

i morse när jag kom hem från jobbet åkte vi till skellet och hämtade skotern för att sedan fara med den till LIF.
Jag ringde Johanna och hon var sugen på skrov så vi for på Big boy och åt, sen skulle jag besikta mammas bil men behövdes inte så nu ligger jag hemma och har tänkt vila innan jag ska till läkaren kl 3 för att kolla upp min allergi, äntligen tog dom emot mig tror jag har ringt dit 3 gånger under året och jämt så har det varit att jag ska byta tvättmedel, tvål och äta kokt torks en vecka och skit hit och dit men så fort jag sa att jag var gravid gick det fort=)
så nu äntligen kanske jag slipper kalla duschar på natten eller gå ut och ställa mig i troser för att kyla ner mej!

Nu ska jag gå igenom hemnet så jag inte missat något innan jag ska vila!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar