Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 5 mars 2009

Kort hårig!

Nu är jag kort hårig igen, snälla tessan kom och tog ut mitt löshår och klippte av mig det som växt, känns skönt att få ha en frisyr igen men oj så arg jag kommer vara innan jag lärt mig att fixa det=)..köpte även en ny plattång så nu kanske jag kan ta och platta det=)
Julia kom även förbi och självklart vart det bäbis prat, vi började fundera vem som kommer här näst med en liten i magen, brukar ju vara så att när väl en ska få så kommer flera fram:) jag håller då tummarna för det i alla fall!

I morgon tror jag inte att det blir många knop för oss, Niklas ska ju som sagt och dömma hockey sen hade jag tänkt vi skulle äta en god middag och se Lets dance så klart=)

Nu har jag inget vettigt alls att skriva så lika bra jag fortsätter i morgon=)

2 kommentarer:

  1. hejhej! hörde om bebisen i magen! tänkte bara säga Grattis till er! /Anna Bergström

    SvaraRadera
  2. Ja, jag förstår det! Men då kan du ju andas ut även om jag vet att man inte gör det förrän man får se med egna ögon! :-) Vad trodde läkaren att du var i för vecka? Fram eller bakflyttad??
    Vad har ni bestämt er för vagn? :-) Jo, det är bra! För som sagt, det är inte gratis:-)
    Ja, vette sjutton alltså.. jag bestämde mig typ så fort jag plussat. Du får väl gå oh se på lite skräckpropaganda och sen köpa hem nikotionritt snus ;-) Vart jobbar du nu?

    SvaraRadera