Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 6 mars 2009

Fredag

idag när jag äntligen fick fara hem från jobbet så la jag mig och vila, är ju tröttare än jag vet inte vad!
Sen på började jag operation fixa frillan:P gick faktiskt ganska bra idag !
Sen for jag och såg när Niklas och markus dömde små pojkarna i hockey, tyvärr så missade jag min kusin när han spelade, förhoppningsvis hinner jag se en match i morgon!
Josefin kom och sällskapade min under handligen så nu har jag påbörjat maten så snart kommer vä pojkarna hem och ska äta, blir pressad potatis med lax och citrons sås idag med;P jag som aldrig har ätit fisk för att jag inte har tyckt om det är så sugen på det hela tiden just nu:) lustigt!

Ikväll är det lite jobbit är både lets danse och så ska det låta så det blir en hel del sappande:)
Josefin skulle komma över kanske även hanna och jesse blir en lugn kväll jobbar i morgon 7,30!

Jag har absolut inget roligt att skriva idag märker jag:P

Jo vi vill ha alla tips på barnvagnar , är sugen på en sån city get eller easy walker, med 3 hjul vet ni något om dom?
och tips på sköt bord?
Sen självklart alla andra bra tips!

Ha en bra fredag kväll!

3 kommentarer:

  1. Hej babe! OKok självklart, vecka 14 är jag i och inget annat...och det är lääänge kvar till UL ;) allt för dig! jag vet inte heller vad vi ska ha förbarnvagn..men iaf så ska man ju inte ha en med en massa små hjul där framme eftersom vi bor där vi bor, det blir bara tyngre att köra då. om du ska ha en med tre hjul så skulle jag köpa en sån med ett "normal" stort hjul där framme...även fast man kanske inte går i en meter snö så vet man ju hur trottoarerna i denna stad kan se ut! Vi komemr ha ett vägghängt skötbord, finns inga andra alternativ hos oss, toan är för liten. Men till fabbr hade jag ett sånt där med elfa backar, helt suveränt att ha blöjor kläder och allt där i, annars rekomenderar jag iaf att ha ngt där det finns ngn form av förvaring och helst inte dom här allra plastigaste som finns på barnens hus, känns som att dom ska paja bara man blåser på dom!! Vi ska spana på barnvagnar i sthlm, finns ju ett nog rätt mkt att välja på, så får se om vi kommer hem med en, då ska du få provköra den :D
    Alltså magbild...i ett svagt ögonblick har jag lovat att he ut en efter ul och efter vi kommit hem fr sthlm, alltså på 1½ vecka ungefär, nu ser jag mest ut som en heffaklump :)

    SvaraRadera
  2. Nu har då jag lagt upp en magbild. Dock från v12, men jag tog en tidigare i veckan och det hade då inte hänt något mer och den blev kass så den där får duga tills vidare :) Hur går det för dig? Kram!

    SvaraRadera
  3. Jo jag hoppas det blir bra! :)
    hehe, låter bra det! Upp med den ikväll då!

    SvaraRadera