Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 17 mars 2009

Helt slut!

igår var det hockey som gällde, jag surrade bort dom 3 första perioderna sedan somnade jag i 1 förlägnigen Kikki väckte mig då skellet vunnit så då skjussade jag hem henne så jag var i säng 24,30 trött som aldrig förr!

Idag skulle jag ta mig en väl förtjänt sovmorgon men då vaknade jag först 6 för att mamma ropade på Doris sedan 7,15 då Lars steg upp sedan har telen ring så strax efter 9 var det bara att stiga upp och göra sig klar för att fara till Älvsbyn och hämta Johanna där vi passade på att äta Ben & Jerry glassen som förmodligen är den godaste som finns i nu läget=)
hem och fara på Tuven Vägen och hälsa på.... där hjälpte Mackan mig lydnad på Doris och han körde på Dior vilket gick super bra, spec med tanke på att vi passade på när dom andra hundarna lekte så det skulle störa så mycket som möjligt...efter hund coachen igår så fick vi mycket inspiration...problemet är bara att få henne att titta på mig hela tiden som är kul första 4 minuterna men sedan tappar hon intresset men då kom vi fram till att det är bättre att trigga upp henne så hon hoppar mellan varven för att sedan ta bort det ist för ha blicket i backen.
Så sedan gick jag och Doris hem och lekte samt tränade mellan varven så nu ligger hon helt död här nedanför mig...så ikväll tror jag vi ska köra en tur till när vi ska ut på kvälls prommisen..måste bara hämta ett dressyr halsbad!

Nu är jag hungrig kylen är tom och 2 timmar kvar till mat undra sa flundran ocm laxen är en fisk om jag överlever!:)

Nu har jag haft dåligt med svar på alla mina frågor vilket jag inte uppskattar så vi kör ett nytt försök..någon som vet någon bra hemsida att kolla in barnvagnar samt andra bara saker:)

2 kommentarer:

  1. Tjaba, alltås jag tycker det är svårt vart man ska kolla all grejer, man måste ju nästan se och känna på grejerna. barnens hus tycker jag är kass och dyrt. Vagnar har jag kollat mkt på blocket, finns en del företag som säljer till bra priser där, men som sagt, bäst att se på dom först. Säng och sängkläder och sånt kommer vi köpa på ikea.

    SvaraRadera
  2. 4 minuter, det var minsnn inte dåligt! Jag får kämpa frenetiskt för att wilda ska kolla 2. haha..

    SvaraRadera