Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 17 mars 2009

Vet inte vad som händer!

Ni som haft små toaletter vilka skötbord har ni haft?
vi Niklas :P funderar ju som sagt på att bygga ett väggfast så man får bestämma själv hur mycket förvaring det ska vara och man kan få bort det osv...men samtidigt så vill jag ha ett ståendes för att få bort ännu mera...inte lätt det hära=)

Jag kan absolut inte sluta tänka på om det är ett skrov som ligger där men redan nu så har magen fått ännu mera putning uppåt så vi tror väl inte det:)

Nu ska jag gå igenom alla bäbis bloggar så jag kan få lite inspiration!:)


Just nu är det lite konstigheter bland vissa vet absolut inte varför jag tror inte jag orkar bry mig om varför men jag tror jag låter det vara så går det över...det är ju så det fungerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar