Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 16 mars 2009

14 Dagar

Jag tror jag ska köra på mallans stil i alla fall tills det inte går nå mera, leggings och strumpisat kommer jag här med bo i dessa 6 månader,..tills sommaren då kör jag nog barbent!

For en snabbis på stan idag och inhandlade en ny fundation som jag tror hon lurade på mig men som den kostade ska jag nog vara nöjd i alla fall!=)
Sen köpte jag även 4 T-shirtar på cubus den längre modellen som jag aldrig provade utan det tänkte jag göra här hemma så vi får se men färger vart det i alla fall:)
Under tiden jag väntade på experditen (?) som hämtade rätt storlek så kollade jag på deras barnavdelning och tänkte slå till och köpa en pyjamas men då vart jag lite paff över hur lite unisex (heter det så?) baby kläder det finns allt är babyblå eller rosa traktorer-/bilar, hjärtan/prinsesser... jag kan absolut klä en liten tjej i blått med en bil eller så men jag tror min kille skulle dö om jag hade klätt en liten kille i en rosa pyjamas:P
Den enda som fanns fanns bara i "stora" storlekar så jag kom som fram till att det är meningen att jag ska vänta tills efter UL som är om 14 dagar:) så snart är det våran tur!=)

Nu är jag i LIF jag och Doris ska bo här dessa dagar jag är ledig, hatar verkligen att vara själv i lägenheten!..vill verkligen hitta ett hus så fort vi bara kan!
spec nu när det är så skönt att bara kunna sitta ute på gården och njuta möjligtvis grilla en korv men undra vad dom skulle säga om vi satte oss på innergården med några hundar och grillade;P

Hade tänkt vara snäll och fixa middag här till mor och far även lars men eftersom det inte fanns så mkt i kylen och jag inte var sugen på att åka och handla så blir det pasta carbonara idag men det brukar inte bli fel!
Ikväll är det så klart unga mödrar sedan var det hockey hos mackan han och kicki ...vad jag tycker om hockey är ju en annan femma men det kan bli trevligt

1 kommentar:

  1. ul närmar sig, såå spännande! vill ni veta könet? =)

    SvaraRadera