Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 15 mars 2009

Kommunication

Oj vad jag vill fara på en ansiktsbehandling, tror ialla fall att det ska bli bryn ploking + färgning,de ska jag boka in i morgon!
Sen måste jag även springa en sväng på stan för att se om jag hittar något annars blir det en sväng till luleå i veckan!

Imorgon kväll ska jag till mor och far och bara bli bortskämd och där ska jag passa på å bubbla, så otroligt skönt sen måste jag tillbaka till stan Tis för då ska jag träffa tjejen jag är kontakt person åt känndes som en dum dag då jag gärna hade stannat i lif en natt till och då jag inte har en bil i veckan måste jag anpassa mig efter andra:) men men...
kom just på att jag bäddade sängen lördag morgon och kommer nog inte få bädda upp den först då Niklas kommer hem för onsdag jobbar jag natt igen:P

satt nyss på Ginas tricot hemsida för att försöka se vilka färger dom hade på dom långa boxar linnena, måste ta och införskaffa mig ett nytt svart och sen även nått i någon färg men att bestämma sig till vilken är inte lätt då jag alltid går i svart,vitt,grått eller brunt men en färg ska det bli! men det får bli morgon dagens huvvudvärk!

Eftersom jag redan missat halva Beck filmen hade jag tänkt sätta mig och läsa hoppas det bir en relativt tidig kväll på bygget idag då jag sedan ska vidare och jobba till 12,00 ,..vilket aldrig annars brukar vara några problem men å andra sidan så har jag aldrig vart så trött som jag är nu heller, men peppar peppar så börjar det bli bättre idag har jag inte sovit någon middag bara för att försöka vänja tillbaka mig till mina vanliga sov timmar, så nu kan man säga att jag verkligen går på sparkrafterna!

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar