Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 19 mars 2009

dessa ständiga utmaningar=)

Jag har tråkigt.....
1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade?en boende på jobbet
3. Hur lång är du? hmm 168 säger jag en på passet 171.
Vilken är den senaste filmen du sett? Män som hatar kvinnor
5. Vem ringde senast? Niklas
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till mamma och det stod hur blir det nu för han då?
7. Vad är helgens planer? Jag åker till stugan i morgon och kommer hem söndag kväll.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? olika det dära.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? för 2h 17minuter sedan
11. Vilken ögonfärg har du? blå/gröna
12. När vaknade du idag? 06,15.
13.Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Lillpite så klart, annars måste det vara Milsten
15. Vilken plats föredrar du minst?Lillbrogatan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?Innom piteå kommun mest troligt i LIF
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jason fast jag inte vet vem han är.
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Niklas när han dummade sig om mina namn förslag:)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? verkligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? det är olika.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Typ 2-3
23. Hur många landskap har du bott i? bara i kära Norrbotten
24. Har du någon gång spytt på någon? Det tror jag verkligen inte!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Snygga sokr så klart!
.26. Är du social? Jo, lite för kanske:)
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys nya kak glass hur många om dagen är okey?:).
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Bygga ett hus i lillpite så klart:)
29. Tycker du om kinamat? Ällllskar det
30. Tycker du om kaffe? Jo men i mindre mängder nu :)
31. Vad dricker du till frukost? te eller oboj
32. Sover du på någon särskild sida? Alltid höger sida.
33. Kan du spela poker? O nej
34. Tycker du om att mysa? så klart men hångla är bättre;)
35. Är du beroendemänniska? beror på vad:) nikotin och socker & sällskap!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja min kusin
37. Vill du ha barn? Jo så klart väntar ju ett nu=)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, teckenspråk, bonska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool?pool där finns inga hajar!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen kläder!
42. Äger du dyrbara smycken? dyrbara för mig JA!
43. Har du någon gång testat narkotika? Never ever
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? colan nyss
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ola
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett mitt mellan ögonen
47. Vad har du för ringsignal?Lykke Li
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? massor på vinan hemma hos mor och far
49. Flirtar du mycket? nej du eller jo men får fan inte napp;P haha
50. Vart togs din profilbild? jag har ingen kom jag just på ...måste fixa det.
51. Kan du byta olja på bilen? inte byta men säkert fylla på
52. Har du fått fortkörningsböter? japp!!!!! 9/2-09 3200 jävla spänn
53. Vilken var den senaste boken du läste? Sophie kinsella...sista kapittlet.
54. Läser du dagstidningen? på jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? japp moore och snart vi föräldrar
56. Dansar du i bilen? jo med överkroppen
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? med fick det ine men henne glömmer vi inte bort...
59. När var du i kyrkan senast? 080808 på malin och leons bröllop
60. Vilka personer utmanar du: Emeli Malin LindaE Amanda och alla osm vill.


Nu gör jag sista natt passet ialf, före helgen ska och jobba på kollek en sväng på morgonen sedan åker jag äntligen upp till stugan, Niklas han jag ialf träffa ca 4 timmar och han bjöd även på lunch idag, vi lösta med vart vi skulle vara med att han for till vougga och jag jäkkvik eftersom det skulle upp ett himla gäng killar och köra i vougga och då vill han så klart dit! det förså jag vem vill sitta och fiska om man har en ny skoter? så det löste vi så sen åker jag hem söndag jobbar 2 nätter för att sedan åka upp igen onsdagmorgon alt torsdag med svärfar.
och då blir vi där till söndag men så måste vi hem för då är Ul mådag;)

Idag har jag även målat mina otroligt vackra sönderbitna 3 mm naglar så nu när jag skriver har jag det lite jobbit för jag är så fiin:P

Morfar är det tyvärr inte alls nå bättre med men till jag upptäckte idag att till mig så lindar dom in det medans niklas och alla andra får veta det rakt på ...dom känner mig!
Mamma ska stanna hemma i helgen och jag hoppas för allt i världen att han blir bättre, han kan ju inte missa sitt första barn barn barn!!!!
Ska rita en vacker blid åt han som när man var barn, dom vart ju alltid så glada då!

Vi kämpar på med namn ännu, så ni någon bra namn bok?..ska gå på bibblan til veckan tänkte jag och se vad jag hittar, vi har fastnat i samma spår känns det som:)

hoppas ni alla här hemma får en trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Tjaa, tack för din fina fina kommentar på min blogg :D
    Jag tycker du får äta hur många glassar du vill förresten :P
    Men du, att promenera på morron, då måste vi gå kl 6.30 för jag jobbar ju på A alltid på Fm, så jag är mer tillgänglig efter kl 12 då jag slutar där. Men vi kan ju höras till veckan!
    Vi har förresten fått vagnen nu, den är toppenfin :) Namnbok köpte vi i sthlm så bara låna!

    SvaraRadera
  2. Helloo :) Nu börjar det närma sig för ultraljudet för er.. Fyfan så fuskigt! Jasså, så ni har namnproblem? Själv har jag då knappt börjar fundera än.. Eller litegrann såklart men inte på riktigt ändå. Vad har ni för några förslag om jag får fråga?:) ha det bra, kram

    SvaraRadera
  3. ni k0mmmer på något bra namn, men jag tyckte ni hade fina förslag :)

    såg att du utmanat mig, om det är jag sim är linda e ? =P
    får ta tag i det nån dag framöver =)
    hoppas ni har en trevlig helg.
    kram

    SvaraRadera
  4. Jag har några olika namnförslag... Märta, det tycker jag är ganska sött egn... Bärta... Ärta... Bengt... Rut... Bengt-Göran... Sven-Tore... dubbelnamn är kul, det går att mixa i all oändlighet :))

    Förresten, jag har fått alla Kinsella böckerna nu så nästa veckas läsning är räddad :)

    By the way, kan vi få se någon fin bild på din mage?!

    SvaraRadera