Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 18 mars 2009

Brandkåren

jag tro seriöst ingen hinner blogga så många gånger per dag som jag=)
jag och Doris har hunnit på en liten prommins och då kom brandkåren i full galopp till skolan ovanför oss men det verkade då inte ha vartit något när dom for lika fort igen..

Hon gick lös och bar sitt citykoppel idag och då kom det en söt dam och sa så duktig hon var=)

Men för att komma till det hela så när vi kom hem igen och skulle gå upp i trapp huset så kom en man och dotter och bar på en massa kartonger medans mamman stod inne och höll deras pudel i famnen och när jag och D gick förbi så vred hon undan hunden som var lika stor som farliga doris som inte alls var intressead tror inte ens hon såg hunden först men då var jag som tvungen att gå förbi en gång till bara för att kolla och då gjorde tanten samma sak och doris gick bara förbi....jag förstår det inte:P tror jag ska köpa en masstiff och en chivauva bara för att folk ska se att den stora inte äter upp den lilla!!

Sen efter en disskution med malin idag så har jag kommit på att många gör som hon, jag är i V 15+6 då räknar många det till v16 det har inte jag gjort och aldrig riktigt fattat först idag:P haha
Så fråga mig vilken V jag är i på fredag;)

Pussas med Doris innan jag ska och jobba:)

2 kommentarer:

  1. Kolla in mamalicious, det är VeroModas mammakläder. Dom har faktiskt en hel del snygga saker.:-) Kan tycka att ALLA mammakläder är riktade till kärringar över 30, speciellt HM! Jag köpte mina byxor från Hansens barnavdelningen i pite. Lycka till i sökandet:-)

    SvaraRadera
  2. killnamnet var vi överens om och hade bara ett :) men tjejnamn tycker jag om är elsa, lilly, thyra, thea, helga, ruth, alvina.. märks det att jag gillar äldre namn? :P
    vad har ni för namnförslag?

    SvaraRadera