Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 18 mars 2009

Dålig början på dagen

Oj vad min dag hade kunnat börja bättre..
Åkte in till stan med mamma strax efter 7 var i stan 7,30 just när hon lämnat av mig & D med alla sakerna så kom jag på att Emeli har nyckel och lämnade inte den på vårat lilla gömställe...
Ringde och försökte få tag på Ilone så hon kunde ta med nyckeln in till stan men inget svar inget svar hemma och inget svar från emeli...+ att jag har ju ingen bil i veckan så jag kunde inte fara och hämta den...
Ringde johanna men hon ville inte heller prata med mig men då gick jag dit och väckte dom och så fick jag låna hennes bil för att fara och hämta nyckeln...=) Slutet gott!.
Tack ännu en gång Johanna!

Nu äter jag frukost och ska vila innan det blir en promenad i det vackra vädret=)

3 kommentarer:

  1. Åh jag vill ockås ut i det fina vädret!!
    Alltså det här med bruna och blå ögon...alltså jag tror att fabbe är mitt barn :P ett som är säkert är ju iaf att det är roberts son för likare än dom 2 kan man väl inte bli! Men så här är det att 2 brunögda kan få en blåögd om det finns anlag för det. 2 blåögda kan däremot inte få ett brunögt barn. Å är man en med bruna och en med blå så kan det bli vad som helst. Dock så vaar det ju det enda jag var säker på innan fabbe skulle komma, att han skulle få mina bruna ögon..men så vart det ju inte alls! får väl se om detta barn vill bli mer lik sin mamma :)

    SvaraRadera
  2. men alltså har inte du blåa ögon? Niklas har väl grönakitga eller?

    SvaraRadera
  3. hörrö, din bild är JÄVLIGT stor :P på dig och N alltså.
    Jo jag vet jag sa ngt om en bild, ska försöka kirra en senare idag. Annars blir det en annan dag :) Jobbar en timma och lite till,s ens ak fabbe hämtas, sen middag, sen kommer papppa, sen ska jag jobba ngn timma till och sen stupar jag i säng serru...å så ser alla dar ut denna vecka, jobbar både dag och kv'll må-ti-ons och to, har jag otur så blir det helgjobb! :(

    SvaraRadera