Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 18 mars 2009

Dagen fortsätter lika dåligt!

På morgon gick jag och johanna och jens ut och gick med hundarna en sväng i det härliga vädret, sedan gick jag och johanna och lunchade på Subland som alltid:)
Under detta fick jag ett sms av mamma att morfar åkt in på sjukhuset för att sedan få veta att det var en hjärtinfarkt han fårr som dom inte fick upp så hanfick åka till sunderbyn nu och jag som är personen med mest tårar har nu skrålat i ett bra tag, fast mamma sa att det var ingen fara!...huvva vilken dag!


Nu hoppas jag Niklas kommer hem ikväll så skulle allt kännas lite bättre i alla fall!

2 kommentarer:

  1. jag, rita på arbetstid?? det skullle ALDRIG inträffa :P hehe.
    jag förberder min blogg långt långt i förväg förstår du :)
    Jo, vi måste ju ockås köpa typ en massa smågrejs...man kommer ju inte en s påhälften av det man behöver. Men men det är ju tur man har ett tag på sig.
    Jopp, ikväll ska det provköras vagn, kom upp å test ngn dag.

    vad trist med din morfar, hoppas han blir kry snart!

    SvaraRadera
  2. Va fin bloggen din börjar bli nu!! :D
    Hehe fusk å fusk...det enda jag har kvar är 2 filtar :P och lite erfarnhet möjligtvis..men jag är så oklok så det spelar ingen roll :D

    Man får googla på "viktgt att ha till babylist" eller så :D

    SvaraRadera