Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 18 mars 2009

Kommer inte på något!

jag måste snöra mig i duschen och fräsha upp mig det behöver jag verkligen nu!
Sen så förberer jag mig inför när niklas kommer hem och vi ska komma överrens om vart vi ska till helgen, eftersom jag inte vill åka när han kör som en galning pga att jag är livrädd att jag ska flyga av (som jag alltid gör) och något ska hända samt inte dricker så är jag inte så sugen på vara i en förrgåd och titta på träväggarna hela helgen!..:)
Så jag röstar på jäkkvik där det till o med finns toa innomhus eftersom jag ska sprina på toan X antal gånger, och då kan jag ligga på isen & fiska med resten från stugan medans han är och dum kör:) samt att vi får mat vi slipper göra...jag tror bara jag visar han min blogg så vinner jag:)

Sen har jag återsående problem som är ett typiskt Ilands problem, varför har jag inga assesoarer jag är så less alla kläder jag äger eftersom dom inte alls sitter som dom ska och då tänkte jag fixa det hela med nå smycken eller en scarfs eller vad som hells men vars jag har allt det har jag ingen aning om!?
Jag kan aldrig sluta förvånas över att jag alltid lyckas tappa bort örhängen speciellt 1 !


Nu ska jag försöka få tag på mamma så jag får veta något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar