Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 17 mars 2009

Andra avenyn

Idag så började bettan och micke på Viktväktar diet och då bjöds det på korvstroganoff och god var den! Ska lägga upp receptet på den sen.

Sedan gick vi en promenad och min kära far kastade så många pinnar och snö bollar som doris fick ploga sig fram i den blöta djup snön för att komma fram så hon var så trött så vi for aldrig och lydnads tränade mera i kväll för en trött hund = ingen koncentration = arg linnéa:)

Sen har jag och mamma gått i genom vinden för hon trode dom hade kvar bärselen från oss men den fann vi inte men jag hittade en massa söta kläder som vi haft så det hela lede till att vi satt på Hm´s hemsida & tittade vi kom fram till att om vi beställer så får vi ändå det inte först efter UL ;P... men jag ska kolla om det finns hära och se det i verkligeheten istället men ack så kul det var=)


Det är dock lite tråkiga färger finns nästan bara blå eller rosa men nog ska jag lyckas hitta nå i rengbågens alla färger som ska passa=)


4 kommentarer:

  1. nej, vi tog inte reda på könet. det tycker jag inte ni ska heller. :P det är ju roligt att inte veta och få en överraskning när han/hon kommer ut =)

    SvaraRadera
  2. Du, kolla in den här sidan, skitfins saker :D lite dyra dock, men jag ska lätt beställa strumbyxor till vår tjeja, såna som det ser ut som att det är ballerina skor på :D

    SvaraRadera
  3. åå så gulligt!!

    SvaraRadera
  4. Men va tusan, jag klistede ju in länken :( Aja den heter babyshop.se :)

    SvaraRadera