Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 25 februari 2009

veerkligheten kommer ikapp en och biter en i röven

idag har vi hunnit med mkt vi steg upp duschade mackan kom och vi åt restena från i går till lundh och ingen gladare än mackan och även det för emelis fika!
Sen kämpade alla 3 länge och väl för att få igång volvon..killarna puttade och jag satt i och kopplade;P
Sengick jag till jobbet hörde om sommaren och berättade diverse nyheter,..alltid kul med glada positiva reaktioner!

Dock så kan man bli väldigt sårad hur folk reagerar på ens beslut,dom man verkligen litar på och har närmast sig får man 0 stöd från då mina vänner vändern man om och fara hem och lägger sig och gråter,...ännu mera!

3 kommentarer:

  1. Vet du söto, man ska försöka att inte ta åt sig av vad såna s.k vänner säger, ens riktiga vänner stöttar en vilket beslut man än tar! Stå på dig

    SvaraRadera
  2. Men du, vad har hänt? De där låter inte så kul! :/ Kram!

    SvaraRadera
  3. Jo jag vet. Det är fan irriterande att man ska vara en sån lipsill!! :(

    SvaraRadera