Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 24 februari 2009

inte tid

Nu när jag satt hära o lästa sabbes blogg insåg jag att det är andra avenyn så jag måste springa och se det, men då var det ju oskars galan oc ingen andra..hur kan dom göra så när det bara går en gång i veckan!....Ilands problem kan även vara stora!=)

Fick just ett samtal av Niklas nu tittar "vi" visst på bilar i 200 000 klassen..att det alltid börjar kring 100000 sen blir det bara mer och mer...
men då sa vist frun i huset jo den är fin men inte frö dom pengarna...en snyftning från herrns sida och jag vann det samtalet...tror jag ialla fall:P

Går som vanligt jätte bra att jobba, dom sover så det är lugna gatan..ska öggla igenom tv innan jag faler snabbt ner i min bok igen!


tack snällla Emeli som kom med en hel drös ny bakat åt oss idag så jag har hunnit trycka i mig ännu mera fika och sitter och är så mätt att jag mår illa..men det var så gott så det var det värt;)
Då vet i vad jag ska äta till frukost i morgon!
gå in på hennes blogg får ni se smaskigheterna... emeliermebring.blogg.se

TAck TAck Emeliför fikat och Tack för skjussen och hämtningen i morgon du gör mig så otroligt fet när jag får så gott fika och slipper gå;)!

1 kommentar:

  1. Haha, smarrigt med fika, jag skulle ha svängt förbi en sväng iallla fall då ;)

    SvaraRadera