Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 26 februari 2009

Ursäkta damen

ursäkta damen- den kommentaren mötes jag av på carlings idag...
Han- ursäkta damen?!?!?!
Jag- hmmm?
H- skulle du vilja ställa upp och gå modell åt oss på lördag?
J- ALDRIG I LIVET!
H- kan du inte det?
J- ALDRIG,men tack för att du frågade(!?!?) varför jag sa så kan man ju fundera över:P hahaah


Jag har letat och letat och letat en tröja eller nå annat klädesplagg till Niklas idag bara för att jag ville vara snäll och ge honom något men inte hittade jag nått! jag har till å med kollat på böcker åt han, då är det så klart böcker som Berts fredas fräckisar men varför jag inte köpte den det vet jag inte, tror dock jag ska springa och köpa den och några dass böcker som kan vara bra att ha på toan samt en barns tankar bok..hur roliga kommentarer har inte dom,,,?!:P

Nu ska jag mysa sista stunden av min ensamhet innan barnen kommer hem igen;)

1 kommentar:

  1. Haha hööru du hade väl gott kunnat ställa upp som modell?

    SvaraRadera