Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 8 februari 2009

Trött

Jag har det ju så otroligt bra när jag jobbar jour natt 99,9 så händer det ingenting utan jag får sova mina timmar och allt är frid och fröjd, ..men inte igår minsann tror det vart 3,5-4tim inte i sträck ska du tro!
och jag är rädd att det blir samma i natt och så trött som jag är nu förtiden så är det då absolut inte alls nå roligt!
men jag är då ledig i morgon natt, sedan så jobbar jag måndag, tisdag natt, torsdag natt fredag dag lördag och söndag natt!... jag kommer sova länge när jag kommer hem på veckorna,det enda jag gör nu förtiden men men så är livet!
nu ska jag göra ett sista ryck för att sedan se så alla sover sött och sen har jag tänkt göra detsamma!

Imorgon när jag slutar ska jag gå ut och gå med D sedan lägga mig ett tag för sen ska ialla fall jag, tror det blir svårt att få med mig niklas , och se handboll med moder och fader kl 13,00 sen ska Niklas får bjuda på söndags middag=)...få se hur det blir med den saken=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar