Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 7 februari 2009

Fredag/Lördag

Jag har blivit utmanad av Linda Utmaningen går ut på att man ska öppna den fjärde eller sjätte bildmappen och välja den fjärde eller sjätte bilden lägg upp och skriva en liten kommentar om den men nu är det ju så att jag jobbar och våran dator har lagt ner, vi har det dock så lyxigt att någon gubbe från dell på måndag eller tisdag morgon skulle komma och byta en massa skit i den för min kära man ringde diag och var inte glad på dom...tänkt att man ska måsta vara arg för att dom ska koma och laga något man betalat dyrt för, för att det ska funka

alla fall så kom niklas 07,45 och hämtade mig i morse vi for hem och lade oss i soffan och somnade bägge två en stund sedan gick jag ut med Doris och hon sket idag utid BD bygg och jag plockar alltid upp hennes skit då det är när folk ser osv.. men idag hade jag ingen påse med mig av någon anledning och då står det själv klart en sur gubbe som inte hade bättre för sig på balkonen och ropade,..-- har du ingen påse?... nej inte idag tyvärr! sa jag!
och det värsta är att hon sket där bakom i ett hörn som är inhägnat och det är bara till för att dom skottar all snö dära så brevid den snö högen la hon iväg en liten korv, så gissa om jag han bli irrriterad!..

Sen han vi spriva på stan och göra lite ärenden och även äta lunch på thai gissa omd et var mumma! självklart så åt jag ihäl mig så jag var tvunen att vila lite på det med=) sen så for vi till öjebyn och sa hej även till mackan som fick bjuda oss på middag eftersom hanna och jesse inte gjorde det denna helg heller:P

SEn har vi suttit i hans kök och surrat, M hade mega damp och N har bara myst med kisse:P
...trevligt trevligt men nu måste jag lägga mig ska upp 06,30 och förmodligen kommer jag vara död!

I morgon ska jag först hämta Ali så han får lite kärlek sedan ska jag väcka pojkarna som är hos M och sedan ska vi på kalas hos Fabian och sedan är det jobb som står på mitt schema, men söndag så tror jag inte det blir många knop för mig jag ser verkligen fram emot att vara ledig och slippa stiga upp måndag!

BTW malin vad önskar sig prinsen?=)

1 kommentar:

  1. Oj, man kan säga att jag läste detta inlägg lite försent, men ni hittade ju en perfekt present i alla fall :)

    SvaraRadera