Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 5 februari 2009

Äntligen!

Nu är det äntligen snart fredag och jag jublar utav många orsaker!
Sitter på jobbet ska snart börja lägga ner verksamheten hade jag tänkt, min älskade hälft är i LIF och om jag känner dom rätt så firar dom mackans födelsedag med en whiskey eller 2, blir intressant när å se om han är och hämtar mig 07,45 som sagt,...hmm:P

Skulle även vilja plocka ner en stjärna till min mor och far som är helt underbara ibland oftast:P men just nu när man behöver dom som bäst ställer dom upp och ger kloka råd och tips, sen så kommer jag och min moder inte alltid överens men min far säger nästan alltid rätta sakerna, och idag värmde det speciellet mycket!
Inte som jag trode men men vad kan man förvänta sig?

oj nu vart det ett sånt hära jävla inlägg som jag hatar när folk skriver, jag är för trött för att förklara det tar jag i morgon!

Ialla fall GRATTIS till Madde som vart 22år i måndags och till Benny som fyllde år i tisdags och till Tessan som vart 22 år i går och till mackan som fyller 24 år idag:P
ett jäkla kalasande;P

Nu ska jag sova så jag orkar våldta min karl i morgon när jag slutar för att sedan avnjuat en SUPER lunch på thai som jag bestämt att jag ska äta med eller utan sällskap=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar