Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 1 februari 2009

Helgen

jag har haft en super bra helg med ett roligt jobb,bra middag i älvsbyn och fika hos mormor även fast min far och sambo senare på kvällen var allldeless för fulla=)
jag och mamma for och hämtade Doris som var i öjebyn och precis när vi kom hem till LIF så fick vi vända och fara och hämta N som var alldeles för friskad, han la en liten pizza vid infarten när vi lämnade honom för att sedan fara och hämta lillebror som även han var för friskad och när vi körde genom stan var det så skönt att inte vara en bland alla dom=)
Väl hemma så låg N halv död i soffan så han fick sova där så jag gick upp till Lb och i surrade halva natten känndes det som, förutom när han surrade i tele, förstår intehur han vaknade när det ringde för nykter var han inte=)

Idag så har vi hunnit äta smörgåstårta till frukost och hälsa på i öjebyn, sen for jag och jobbade ett tag, så när jag kom hem så städade vi och började tvätta, sen gick jag och Dorís till Cooperativ och köpte en blomma till tv rummet för nu var jag less att inte ha någon där och sen har vi ätit middag, och nu är det sista maskinen igång!...trode verkligen inte att jag skulle hinna, har dock 2 30g maskiner men dom tar jag en annan dag!

Nu är det popcorn film som står på listan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar