Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 9 februari 2009

Polis jävel

Som ni vet så vill jag bara att detta jälva år ska vara över, idag så fick jag böter på 3200kr av farbror polisen för en fortkörning!
Arg är jag på mig själv för att jag körde för fort och även för att dom står på en väg där det inte är några barn eller hur, en väg där det aldrig (?) är några olyckor om dom då stor på en väg i en by eller utid en skola då jag förstår att man måste hålla hastigheten...IDIOTER...
SEn säger han ha en fortsatt trevlig dag,...det tycker du säger jag!

Nu väntar vi bara på besked om N kommer tappa sitt,..vilket år!

Nu är jag på alldeles för dåligt humör för att skirva något bra, jag är i LIF nu har varit ute med ali och skottat, nu ska jag hem på lillbrogatan och gråta mot min killes axel!



GRATTIS MALIN OCH LEON!
Gud så roligt att det äntligen ska komma en till bäbis, =)

2 kommentarer:

  1. Men söt gumma, vad jobbig polisen är med er!! Du ska se att snart vänder det, du kommer plötsligt få in lite extra pengar, N får behålla sitt kort, och ni kommer hjitta drömkåken eller drömtomten! Bra horoskop va? Jag hejar på er. Sprry att jag inte berättade ngt då ni var hit, men Fabbe visste int så jag ville han skulle få veta först. :) Berättar mera på bloggen ngn dag! kramen

    SvaraRadera
  2. Du har blivit utmanad av moi ;)

    SvaraRadera