Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 9 februari 2009

Utmanad

Jag har fortfarande inte hunnit göra utmaningen jag fick av Linda men i morgon när jag kommer hem från jobbet så hade jag tänkt göra det, vi har ju nu mera en fungerande dator iallafall:)

Fick en ny utmaning av sara idag som jag tänkte göra nu i alla fall!
Ska räkna upp tre saker som jag gillar med mitt utseende bara tre tänkte jag men okey:)
som sara själv sa... Inte lätt, i vanliga fall brukar ju vi tjejer mest klaga på hur vi ser ut...

  1. På en stående första plats är det mina öron, dom är små och öronsnibbarna händer inte sådära äckligt som dom kan göra...öronen slutar ju nämligen aldrig att växa!:)
  2. Mina lilltår för dom är raka, sen hur resten av mina tår det kommer jag absolut inte ens tala om=)
  3. Mina underbara klakiskor vader, jag har absolut inga muskler som tränger fram när jag kommer upp på högre höjder utan dom är helt perfecta...iklakiskor(hur fn stavas det;P?)

Jag och N anjöt en romantisk middag bestående utav varmkorn och i morgon var det visst varmamackor på matsedeln, ;P
Sen eftermiddagen så gick jag och Julia en promenad och det var verkligen skönt, vi hann även med att surra en hel del, så henne ska jag dra med mig ut p en till prommis när jag slutat på morgonen och hunnit äta lite frukost!

sen så hade jag julia och hanna tänkt gå på bio någon dag men det har alrig blivit utav så nu pratade vi om eventuellt i morgon eller på Tisdag ska kolla med hanna så det passar!

Nu ska jag jobba lite och ringa Hanna som jag fortfaranade inte fått gjort, sen är det natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar