Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 11 februari 2009

Trosor

Idag på morgonen skulle ja och Sabina gå ut och gå men jag tror hon sover gott:P..inte för att det gör något är skitkallt ute!...-18 var det på jobbet när jag for!
Så D skyndade sig att göra sina behov för att få gå in igen,där hon snabbt lade sig ihop kurad på täcket:P

Nu har jag renasat mina trosor och sockar jag kastade hela...3 par jag förstår inte varför det int går att kasta fler,sköna, bra att ha, ifall att, snygga:P men sen har jag dom ändå aldrig!
Dom jag vet att jag inte tycker om varför kan jag inte snöra dom...tror mamma skaf å komma och rensa,hon kan det dära med att kasta!

Nu ligger vi ihop tryckta i en soffa under täcket och har sett på the voice och läser bloggar,laddar batterierna inför att städa!...alltid lika kul:P

1 kommentar:

  1. Haha jag e likadan...men en del kaaan ju bara va bra at ha utifall att :P saken e den att jag har flera par som e skitfina men jävligt osköna, jag kommer aldrig använda dom men man vill ju som inte kasta dom finaste :D

    SvaraRadera