Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 10 februari 2009

Utmanad

Som sagt vart jag utmanad av Lina för ett tag sedan att öppna 4 eller 6 mappen och välja 4 eller 6 bilden och skriva om händelsen!
Det var lättare sagt än gjort eftersom våra bilder först är uppdelade i år sedan händelser... så jag öppnade 08 och valde 4 albumet och 4 bilden ner i från och från höger:P



Jag och N på havsbadet i sommras,vi såg en show och åt buffe med josse och Mackan.
Helt spontant efter jobbet en dag =)...skit kul och mysigt!




4 bilden från höger, Johanna och hanna på förfest i mina föräldrars husvagn i sommar på betch partyt på havsbadet, efter detta kort gick vi till husbussen brevid och förfestade, som ni ser på vädret och brudarna så var det en kanon dag!=)
på dom 6 filerna var det bara skoterkort och då kände jag att ingen vill se Niklas skoter:P
Nu utmanar jag Sara,sabina ,johanna Malin, emeli och amanda!
hanna du har redan blivit utmanad av Linda=)

2 kommentarer:

  1. Hello, asså om det är jag som är den Malin som har blivit utmanad så har jag redan gjort den där utmaningen för en 3-4 inlägg sedan serru..du får gå och kika. Jag hade oerhört trista bilder!! :P

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera