Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 11 februari 2009

Aldrinsyndrom

har jag haft idag,...

sabbe vaknade kring tio så vi gick efter isen mot fårön och sedan kom min sjuka far på besök och vi drack kaffe och försökte titta på hus på hemnet osv, men det gick absolut inte som det skulle!...
Sen när han for så började jag städa samtidigt som jag började göra om i pojkrummet samtidigt som jag gjorde om i hallen och bytte sängkläder...
sagt och gjort så är det då äntligen klart, har även hunnit skura hallen 4 gånger, jag förstår verkligen inte vars all sand kommer ifrån men nu ska det väl äntligen vara borta!=)

Har gräft fram nå kykling ur frysen så det ska bli någon middag här i huset, var absolut inte sugen på det idag, jag trorjag är sugen på hemma gjord pizza men det var visst inte maken men jag tror jag ska snöra ihop en lite ialla fall, kan vara gott att knapra på =)

har ingen nå middags förslag?
Hade tänktstor handla men det känns som om det inte är någon ideé om man ändå inte vet vad man ska äta...så ge mig gära massa mat tips=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar