Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 11 februari 2009

Malins utmaning!

Mallanskrev ...-Nu ska jag berätta några sanningar om mig själv. Det kan vara en sak. Eller 4. Eller hur många som helst. Det behöver inte vara knäppt eller roligt eller så. Bara det är sant. Eftersom jag nu gör det för er, så vill jag att ni gör det för mig med. Här kommer mina avslöjanden, mina sanningar om mig själv, var beredd.


  1. Jag låter inte Niklas tvätta, vill absolut inte att han ska vara i mina skitia mens troser!
  2. Jag har aldrig fisit inför Niklas, och skiter absolute inte så att han vet om det...4 år:P
  3. Jag är en tidsoptimist..kommer för det mesta en stund senare än jag säger att jag ska!
  4. Jag har hellre ett par osköna för små snygga skor än ett par fula sköna!
  5. Jag absolut hatar att bo i lägenhet och i stan!
  6. Jag hatar att laga mat, jag äter hellre godis, smörgåsar,fil!
  7. Jag hatar pappers jobb, har ingen koll på räkningar och skit sammlar alla i en låda, medans N har alla prydliga i pärmar och skit så han sköter det!=)

Så nu är det din tur!

1 kommentar:

  1. Men Linnea!! har du inte ALLTID ont i magen om du aldrig fiser? fast det är klart, det måste vara ruksigt skönt att han har jobbat borta :P min mage skulle se ut som en ballong om jag inte släppte på trycket lite. Kan däremot hålla med om att skita, det gör man helst då ingen e hemma.

    SvaraRadera