Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 11 februari 2009

lite lätt uttråkad!

Vad blir ditt namn baklänges? aennil

Har du gjort en snöängel i år? Inte det.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Bara över natten tror jag.

Platteller lockigt hår? Risbuske kallar jag det med lite lätt självfall.

Är du kär i någon? Ja, faktiskt så är jag det men det är lite hemligt;P

Vad gör du när det regnar? oftast samma som när det är varmt och fint väder, så lite som möjligt:P
Har en dröm gått i uppfyllelse? Flera stycken=)

Vad har du för startsida på internet? blogger.com

Vem ringde du senast? Hanna...tror jag det var.

Tycker du att sengångare är söta? om jag bara visste hur dom såg ut så skulle jag kunna svara!
Har du haft vattkoppor? Javisst.

Har du någon gång testat karate?men hallå där så klart jag inte har-

Vilken mobilringsignal? just nu katie perry...eller vem var det?:P

Minimorötter eller pommes frites? lökringar:)

Första sporten du gick på? Det måste väl ha varit fotboll

Vad längtar du mest till just nu? att få gå och sova=)

Hur gammal har du tänkt bli? Ja så gammal att mina barnmåste ta handom mig och ojjas för att jag fortfarande finns kvar:P

När åt du senast en fiskbulle? läääänge sedan men har en burk i kylen som ajg tänkt gotta i mig någon dag framöver=)

Vad drömde du inatt? Att jag letade enlokal för att öppna ett hund kaffé, jag såg simon och thomas när dom gjorde om ettoch helt plötsligt så skulle jag öppna ett:)

Vilken tv-serie är bäst? Andra Avenyn så klart & 90210&OTH & DSM & allt som går på tv;P

Kan du gå ner i spagat? Hjag som är stel som ett piano?....njjjet!

Vad åt du senast? vindruvor

Höga eller låga strumpor? så lpga som möjligt

Vad är du mest rädd för i hela världen? Nålar och bli dränkt,räcker att nån trycker ner mig i vattnet eller sprutar med dusch slangen i ansiktet:P

Har du varit kär i en kändis?
Japp, Jan Johanssen:P hahahha

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ibland.

Röd, grön, blå eller gul mjölk? gul så klart annars är det ju grädde!

Vad har du för färg på ditt påslakan? svart vitt
från IKEA :)
Vad ska du döpa dina barn till? Alvin Noel Whilliam Joel Valle Viggo Elly Emma Norah ja listan kangöras lång!

Sommar eller snö?oohhh svårt det dära jag tror faktiskt att jag är gode nöjd som det är men det skulle inte göra något om sept-jan bara försvann:P

Bikini eller baddräkt? Man får ju inte så snygga ränder från en baddräkt :P Så Bikini!

Snyggaste läraren? Erland Öhlund!

Är du mörkrädd? Japp, spec för domsomfinns under sängen och källare!

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? ja men det ärvälklart hur gör man annars om man inga rena trosor har?

Riktig gran eller plastgran? Riktig! så det barrar så dära jävligt.

Tänt eller släckt när du ska sova? Det spelar väl ändå ingen roll,varför blundrar man ?:P

Luktar dina fisar hallon? oftast men ibland nybakta bullar

Godaste drickan till frukosten? Juice, eller O´boy eller kanske thé

Senast lästa bok? enshoppoholik i Nwe york...eller var det Emmas Hemlighet?..ajja någon utav dom.

Vem kramade du senast? Min kille alldeles nyss.

Älskar du att sjunga? jo speciellt ju mer jag drukigt eller i bilen.

Vill du bli president? vem fan vill det?

Har du spelat kille i en teater? säkert någon gång!

Duscha eller bada? Duscha så jobbigt att bada!

Kan du ditt mobilnr utantill? Ja konstigt nog för det ringer man ju aldrig.

Har du tråkigt? ja inte sitter jag väl och skrattar direkt=)

Har du gråtit i skolan nån gång? ja säkert flera gånger.
.
Stockholm city, Metro eller .SE? vad frågar du om?

Hur tar du dig till skolan? vilken skola?

Har du någonsin sminkat dig som punkare? Finns bildbevis:P

Sjunger du på toa? Det kan väl hända att jag gör ibland.

Vilken färg har din jacka? vilken utav dom?
.
Använder du långkallingar? Aldrig!.

Är du höjdrädd? Lite men helt överlevbart!

Vilket land vill du åka till? Thailand,kina,australien, paris, london ,usa,danmark, norge,grekland, ja överallt.

Vad var det senaste som fick dig att skratta? Doris alldeles nyss hon hade hicka;P

Vad ska du göra NU? skriva ett vettigt blogginlägg=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar