Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 11 februari 2009

NICE!

måste ju bara säga att det vart riktigt bra i pojkrummet jag är så nöjd, för tillfället ialla fall:P
Har även hunnit handla och köpa en korsordsbok, löser alltid korsord på jobbet men nu har jag en med en massa olika,...kärringvarning?:P
jag tror fan det för jag håller på funderar på hur jag ska sticka en tröja till D...hur gammal är jag=)

Nu har N gått och lagt sig så jag hade tänkt krypa enr jag med men insåg då att jag laddat ner det nyaste 90210 så jag måste se det!
I morgon hade jag tänkt umgås med hanna och johanna men dom vet nog inte om det, skulle vilja på dollar eller nå gå en prommis,måste även på granngårdenoch köpa tvättmedel och testa så jag fpr bort min allergo samt köpa tvål på apoteket, ...måste bara hämta min börsh i LIF man äe verkligen helt handikappad utan pengar!

Nu ska jag ladda ner sista avsnittet av 09210 och sedan lipstick jungel innan jag kryper tillkojs!


Om ni tänkt hälsa på oss kom nu medans det är städat=)

1 kommentar:

  1. att lösa korsord är verkligen ingen kärringvarning, det gör vi alla ;)

    SvaraRadera