Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 12 februari 2009

Jag mår bra nu!

Idag så började jag dagen med att gå en promenad med Doris där vi även hann träffa Madde och hundarna, efter det så gick vi på svensfastighetsför medling och surrade med alla dära, min kära svärmor klar gjorde även att hon inte ville att vi bara sov i sovrummet:P hahaha!
en lång sjuk historia men kul var det och rodna gjorde jag=)
Vi vär där ett rba tag sedan gick vi hem och såg 2avsnitt 90210 som förövrigt inte alls hade kommit i går!

Efter lunch gick vi till hanna som bakade, där drack vi kaffe och surrade, jag han även gå igenom hennes nystädade farderob ch snodde med mig en kläning hem=)
Vi tog vårt pick och pack & for vidare på dollar väl där hannde ingen utav oss någon börsh men lite småpeengar så godis fick det bli, sedan vidare på rödakorset där vi konstaterade att vi måste ha en tema fest väldigt snart!

Vi hoppade in i bilen och skulle fara funt och kolla på hus, vi han till jåmpa där vi såg att han och mackan var, mackan for i samma veva men jåmps fick bjuda oss på kaffe och vi surrade på om allt hur alla har förändrats dom senaste åren för utom Niklas;P till hus ombyggnationer;P
Jåmpa visade stolt upp sina planer...som kommer bli himmla bra!=)

Sedan ringde herre och efterlyste frun så då var det bara hem coh göra middag, carbonara stod det idag på listan enbart för att hanna och jens skulle äta det, så slapp jag komma på något själv;P
När jag kom hem så mötes jag av en smärta som inte var utav denna värld jag flög på sängen bara grät och skrek...niklas skulle värma ett grytlock....kom med en stekpanna, men med lite värme och efter ett tag gick det över!...ett toabesök gjorde även sitt;P

Sen har vi legat och trängts i en soffa och löst korsord, jag har ramlat i golvet någon gång och så har han haft lite panik...måste investera i en större soffa eller så måste vi hård banta....tror på soff förslaget:P

Nu jobbar jag ska göra ett ryck för att sedan försöka sova, slutar 7 och 07,30 ska jag vara på djupviken och jobba till 15,00=/
men då är jag ledig till lördag 21,15 hur underbart är inte det!...
Måste även hämta min börsch i morgon så jag kan investera i någon fil liten alla <3 dags present åt N;)... och D så klart;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar