Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 17 februari 2009

ooooh

Jag hanna och johanna som skulle ut och ät lunch eller fika i morgon blev ju inte..jag trode ju att vi alla skulle vara ledig en dag tillsammans men så vart visst inte fallet fö när jag öppnade min kalender så hade jag tid på arbetsförmedligen 11 och 12 har vi ju APT så inte vart det något=/

Ikväll har jag varit så trött så trött!

jag skrev tidigare veckansinnlägg menvars tog det vägen?...måste leta fram det innan sängen=)

1 kommentar:

  1. Haha jamen det låter toppen, nya läsare är alltid skoj, vi har u kommit överrens om att vi ska konkurrera ut blondinbella :D Får väl se hur länge min fantasi räcker till att skriva sånt som roar folk!

    SvaraRadera