Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 18 februari 2009

cry baby

idag har jag haft en gråtar dag, först för att världen var åt h-vete sen för att jag insåg hur patetisk jag var och sen för att jag inte kunde sluta gråta och sen för att Niklas hånade mig,:P sen grät jag bara för att jag skrattade så mycket när N låtsas grät och muade som en ko!

Efter allt detta gick jag och köpte mig en karramell och gick till Sabina där hon sara och johanna & jens var och försöker se Halloween, men vi har gjort allt annat än sett, vi har disskuterat hur vida folk skriver i sin blogg, skriver i gåtor vilket jag hatar men visst gjort själv mellan varven:P inte snyggt!
S tyckte det var skönt att skriva av sig och utlämna det man själv vill, och samtidigt får folk nyfikna, medans jag tyckte att det blir bara en massa onödigt snack... men som S sa vem bryr som om det!?...det vet man ju ändå inte om...sant så sant!

Niklas är med Jens och skruvar i skotern så jag ska snart gå hem och hämta täckisarna osv så jag inte fryser ihjäl i morgon...N har bilen ikväll så snälla hanna skulle skjussa mig till jobbet , så jag får knata hem i morgon så jag kmmer be för fulla muggar att det inte är -20 i morgon eller mera!

imorgon är det torsdag och sen är det fredag, vad som händer fredag kväll vet jag inte, tror det blir lite lets dance och allmänt myspys!..Lördag blir det som sagt middag med tjejerna!

Nu ska jag läma nygatan 36 för lillbrogatan 17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar