Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 21 februari 2009

Lördag

Idag är det lördag, och vi vaknade av att Doris hoppade på oss och slikade oss i ansiktet samt gjorde alla konster ..på oss klockan 8,05!!!:P så då steg vi upp och Niklas for och körde skoter med pojkarna och jag for till LIF så där var var vi kl 9 fick oss frukost samt följa emd mors fars till lule för dom kunde minnsan inte köra:P haha,,..tror fader inte var riktigt nykter först vi varit i lule=)
efter lule resan for vi in på stålgården i långnäs..verkligen värt ett besök , vilka fina blommor och ljuslyktor osv dom hade där, har tänkt dra med mig tjejerna dit någon dag!
Sen for vi och handlade och har just ätit en sen lunch som bestod av färska tortelini skinka och pasta sås!...mumma!

Nu ligger jag i soffan med datorn i knät och doris på magen så nu ska vi vila en stund innan vi beger oss hem för att göra sig klar inför kvällen, nämligen middag med hanna och johanna i kväll och det kommer bli super gott och trevligt!

Tänkte även hinna köra förbi hos mackan och säga hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar