Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 22 februari 2009

Måsten

har haften bra helg,i går var det middag med tjejerna som var super trevligt sedan så gick vi till oss där pojkarna satt och drack en öl,vi hann även gå upp en sväng till sabina där hon sara och 2 pojkar satt och drack..

Idag har jag verkligen sovit ut, vaknade först kring 8 men efter ett toa besök så infann jag mig snabbt i sängen igen där jag låg till 13,20 och som det var skönt!

Helgen har även vartit lärorik, man lär sig alltid något nytt om människorna runt i kring sig, allt från de elak kommentarerna folk slänger ur sig medvetet till total oförståelse och egoism.och jag har en massa olika saker jag tänker på då! så de vart en liten sån här parantes:P

Vi måste verkligen städa här hemma och tvätta men jag tror nästan att det skjuts på till i morgon,möjligt vis att jag kolla om en tvätt tid så vi kan böja tvätta i allafall för nu är det mesta rena i tvätttkorgen.
Nu hoppas jag karln ihuset snart kommer hem så vi kan börja koka ihop någon middag börjar bli hungrig och vad är bättre än att äta en god mat men det bästa sällskapet!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar