Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 23 februari 2009

1 sak avklarad fler kvar!

Nu har jag äntligen städat garderoben, alltid svårt att avgöra vad som ska bort men denna gång var det betydligt enklare på något sätt!
så nu står det 2 bagar 1 tvättkorg och påse med kläder som ska ner i förrådet och påsen på rödakorset, nu har jag en massa plats i garderoben igen=)

Nu väntar jag på att första tvätten ska bli klar, och den är klar om exakt 3 minuter och då ska det bytas sen ska jag börja städa hära undertiden,Niklas är i LIF och hjälper markus riva toan nere, han ville att jag skulle vänta med städningen tills i morgon så vi kunde hjälpas åt,..men vad finns det annars att göra i detta väder så duktig som jag är tog jag tag i det...sen ska vi och handla och äckliga läggan är som ny igen!...
hittade ett potensiellt hus idag men hur kul är det att köpa ett hus för 1,1 mille och sen måste renovera så man ändå hamnar upp mot 2 på ett ställe man inte är säker på att man vill bo.. så det sket sig!

har suttit och kollat på resor till göteborg så få se om niklas och ev mackan åker ner till göteborg och köper en bil i veckan, det vore det bästa spec nu när 740 totalt laggt ner man måste putta igång den:P


Tvätt tvätt städ städ!

1 kommentar:

  1. Städa är ett jidra påhitt alltså...nu har jag fasen t.o.m skutat sätta undan dammsugarn...lika bra att ha den framme annars ids jag fan aldrig göra det! Huvva. Städhjälp ska jag ha då jag blir rik :D

    SvaraRadera