Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 23 februari 2009

ändringar,.-

Nu vart det lite ändrigar i mitt schema, har endast en tvätt kvar..som hinns med i dag måste fortsätta i morgon , eller en annan dag!=)
Har vikt in kläderna i garderoben i förrådet i källaren så nu är det borta! kläderna som jag satte i "tvättkorgen" får stå så i förådet tills dom ska upp ides verkligen inte nå mera.

Städningen får vi ta tag i morgon i stället känne verkligen inte att jag ides det idag tror även det blir så med handligen=)

Emeli skulle komma förbi och säga hej så nu inväntar på att hon ska komma!
förstår någon hur lessen i ögat jag är att inte ha någon bil just idag när det vräker ner snö, inte sugen på att gå till jobbet och hem i morgon på morgonen heller för den delen, tror jag ska fråga johanna eller hanna om jag får låna någon utav deras bil tills i morgon bitti!... känner mig verkligen slö!;P


Både jag och Niklas är desperata efter ett hus just nu, om ni bara förstod hur jobbigt det är att bo någonstan man verkligen misstrivs på,..jag skulle inte bli förvånad om vi impulsköpte något bara för att få flytta, men vi vill absolut inte byta lägga eftersom vi inte hör något från trapphuset eller dom andra lägenheterna och jag har aldig varit i en lägga som är så tyst + att våra hyresvärldar är hur underbara som hellst!
har ju hittat ett hus vi vill ha men då ligger det ju självklart åt helt fel håll...alltid ska det vara något!
snälla gode gud gör så att ett hus som passar oss i smaken och priset dämper ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar