Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 23 februari 2009

1500pix

Emeli kom och hälsade på så hon hjälpte mig att hänga upp sista tvätten och även att vika in tvätten snäll som hon var så tog hon över josses jobb och vek niklas kalligar och han blir lika glad var enda gång:P
sen när han kom hem så for vi och handlade E skötte listan N blippade och jag fick packa hela kalaset hamnade på 1500 kr och så mkt mat har vi nog aldrig fått när vi handlat..kul!
självklart skulle min lilla 3 årig testa alla nya barn yougurat i vanlig ordning sen så faller han ju för allt dom gör reklam för så en hel del vart det=)
lätar tills jag gått hem i morgon så jag får väcka upp han och vi får äta frukost med allt gott nytt the och yougurt o färsktbröd mm...mumma!
Och tack snälla Emeli som både hjälpe oss och skjussade mig till jobbet nu när vi är billösa!

Är det bra väder i morgon blir det nog så att vi ska till LIF och köra skoter med diverse folk, men jag o mackan skulle visst köra själva vi kände att vi inte skulle hänga med dom stora grabbarna, så ingen städning vart det nog i morgon heller om inte på em då.
Emeli tog även några plastburkar utav oss för hon skulle baka och hade då även tängt att vi skulle få lite så det var ju super snällt!
Sen tänkte jag ta hjälp utav henne någon dag så hon får hjälpa mig att baka kanel och vanilj bullar!



Nu ska jag göra ett ryck innan jag ska fastna halva natten i min super braiga bok!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar