Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 16 februari 2009

Mat

hur underbart är det inte att ha Niklas hemma ändå.. jag får lagad middag och slipper äta fil:P
Idag åt vi nå kött som han marinerade i helgen och klyft potatis med bea,..men det var faktiskt inte så gott som vi trodde var inget bra kött,men lagad middag är alltid gott=)
Sen for han och skruvade i skotern medans jag tog med mig hanna och handlade,så när N kom hem gjordehan varma gjordgubbar och glass...soom det var gott;P...mumma!

Jag kan dock inte sluta tänka på att vissa personer kan säga saker som verkligen sårar medvetet för att sedan låsas som ingenting,..men inte denna gång!

Nu har han gått och lagt sig och jag är på väg ska bara ut och kvälls pissa D och i kväll var det väldigt jobbigt med med tanke på att jag får sova i min egen säng och hur länge jag vill ( hur länge Doris vill;P) så är det värt det!

Nu ska jg sätta igång nerladdning på LJ så jag kan se det i morgon.
btw har ni ätit nå apelsiner på senare tid?..super goda !!!

Nä nu är det natti natti på lillbrogatan!

2 kommentarer:

  1. är andra stycket i din blogginlägg helgens incident?

    SvaraRadera
  2. Jag har käkat blodapelsiner och dom är bara såååå goda :D synd bara dom e så himla jobbiga att skala!

    SvaraRadera