Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 16 februari 2009

ONT!

som sagt fick jobba över lite idag, idag var inte den bästa dagen pga att nattens sömn har inte ens funnits har varit en hel del under natten!...
Ialla fall innan jag nu ska gå måste jag bara beklaga mig över hur fruktansärt int jag har i ryggen och axlarna... förstå vilken smörta det kommer vara i morgon eller ännu värre på onsadag!

när jag kommer hem så hoppas jag att min kille har laddat ner lipstick jungle åt mig så jag får se det samtidigt som jag blundar ett tag!=)

Btw så satt jag och såg nyhetsmorgon på morgonen;P...när annars?=)
och ialla fall så var det så klart om The pirate bay som är så om disskuterat dom hade visst avsatt 13 dagar i rätten bara för att avgöra om dom är slyldiga till brott eller inte, vilket jag inte kan tycka att dom är efter som dom bara (tydligen) startat sidan sedan är det alla som anväder som skickar ut filer osv... om nu ngon förstod det dära!`?
Dom kan visst bli dömda att betala 100 miljoner..kul at betala av det:P
Det jag ville ha sagt är att hemsidan kommer finns kvar ändå fast dom kanske blir dömda för det är "ingen" som vet var servern eller vad det kan tänkas heta finns!...
Det var dagens nyheter för er som inte orkar lyssna på dom=)

Ha en bra dag!=)

1 kommentar:

  1. Men jag trivs ju med dom ;) Och nästa gång du skriver en kommentar kan du ju avsluta med blogspot.com, inte blogger.com ;)

    SvaraRadera