Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 15 februari 2009

Död

Jag tror jag tog mitt livs sämsta beslut idag, ...
For hem gick med D sedan kröp vi upp och låg och surrade med Niklas vi han självklart somna om hela familjen sen tvär vaknade jag för jag var ju inte egentligen trött utan vi mös ju bara så att jag somnade:P
iallfall så bestämdes det att vi skulle fara och köra skoter med Jåmpa och Robban och Pelle, Niklas tyckte jag skulle köra själv eftersom vi inte skulle köra efter leder, ooja sa jag snabbt inte alls så roande att hålla i sig för livet tänkte jag...ack så fel jag hade;P

Ialla fall så var det så klart diverse strul innan vi tog oss i väg robbans läkte kylar vätska och pelles gick inte alls som den skulle så han for hem och skruvade ist....
Vi begav oss....
För det första vet ni hur fort dom kör efter lederna??
vet ni hur svårt det är att hinna med?....
Och sen hur dom kör där det absolut inte finns en led innärheten men en jävla massa träd!...???
Jo tack jag gjorde det super bra, jag hägde med och tänkte förbannat inte köra fast när inte dom gjordet det!
deras maskiner är ju anningen mkt mera att köra med än SS men det räcker ju för mig!
Jag körde ju fast först pga att jag inte skulle köra fast och vände och körde mellan en massa träd och när jag skulle "bryta" upp skotern så fanns det ingen ork kvar och jag fastnade..pojkarna kom och hjälpte mig upp vi körde upp igen och då körde jag fast för att jåpma fastnade framför mig så jag var tvungen att välja ett träd eller två eller fastna.:P
Då hade robban skoter gått sönder där uppe på backen så jag fick åka med Niklas upp för en braaant backe så skulle vi ta min skoter sen på vägen ner igen då alla kunde hjälpas åt och slita runt den för jag var slut!!!
men då körde han som en idiot så jag flööög av och landade på fötterna han skottade över mej med skotern för att inte köra fast vilkent han gjorde ändå och så vi 2 slet runt hans skoter sen fick jag gå upp med snö upp till lårena sista biten...när jag kom upp så hade jag blod smak i munnen,..värre än det värsta träning passet någonsin så jag har 2 konstateranden!

1. Hur fan kan Niklas inte vara vältränad?-med magmuskler och kondis och grejer?;P

2. Korpen släng dig i väggen följ med på en skoter tur med pojkarna så sitter magmusklerna konsdisen och allt vad det heter!


Efter denna histoia så somnade jag som ett barn i soffan hemma hos mor och far efter middagen!=) där vi låg tills vi alla fått nog över pappas snarkningar;P
Jag fick även en handväska utav thomas och mona som spenderat 2 veckor i Thailland så jag skötte ali... snällt!

Nu sitter jag på jobbet och funderar starkt på att krypa till sängs, ska jobba över en stund skulle tro att jag är hemma kring 10,00 sen kl 13,00 var det visst en promenad som gällde!=)

1 kommentar: