Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 14 februari 2009

ooo, ja!

Jag och Doris gick på stan en sväng jag inhandlade en masscara och eyeliner, samt hos julla hittade jag en tunika och en kläning!
Sedan gick vi och sa hej til hanna och sofia som jobbade, väl hemmkommen så han jag vila en stud, för hör och häpna jag var super trött;P..
Niklas kom hem och överaskade mig med blommor och inhandling inför middagen som för övrigt var super god och jätte mysig;)

Nu sitter jag på jobbet där jag kommer få en mycket lugn natt, sen i morgon när jag slutar ska jag se om det är bra väder, då tror jag minsan att vi ska ut på en skotertur, om inte annat ska jag krypa upp brevid killen och mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar