Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 14 februari 2009

alla <3 dag!

I dag väkte Niklas mig kl 9!! och påpekade att han ville ha frukost i sängen,..jag påpekade smulorna och då kom vi fram till att köket var ganska bra ändå,...jag somnade om och tänkte då har min lilla älskling tagit fram frukost osv osv...
men jag vaknade inte till någon frikost utan han och doris som var allmänt störda i sängen:P
Nu har han lämnat mig och farit och köra skoter ensväng, jag tror inte han blir borta så länge med tanke på hur kallt det är idag!

Jag fuderar på att klä på mig och Doris gå på Gina och spana och på hm och köpa en masscara och eye liner,..för att sedan traska vidare å hälsa på Hanna och sofia som jobbar!...men då måste jag klä på mig och det var lite jobbigt;P

Fick ett sms av josse som var hemma, så henne hade jag tänkt hinna säga hej till innan jag ska vidare och jobba!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar