Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13

Idag är det dagen med stort D..
Fick just ett samtal av han som ska komma och avlösa mig på em han hade krockat nyss så hans dag förstår vi alla hur den är...ingen gjorde illa sig ialla fall!
Trött som bara attan är jag och längtar tills jag får fara hem och lägga igen dom gröna ett slag!

Ikväll hade jag absolut inte tänkt röra mig många knop,skulle vilja äta en god middag och bara vara!..så attans synd att melodifestivalen är i morgon och inte idag!

Jag har just gjort något helt underbart...efter denna helg har jag jobbat 7 helger var av 5 hela och 2 halva .. jag fick ett samtal där dom undrade om jag kunde jobba nästa fredag kväll ...men ICKET sa jag då ska jag vara ledig fredag lördag söndag, för annars kommer jag förmodligen att spy på alla i mon omgivning eller så kommer jag måsta ta med mig niklas för nu var det länge sedan vi bara mös och rådde om varandra en helg!

Nu är det jobb som gäller fram till 15,00 sen ska jag sooova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar