Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 28 februari 2009

Maraja marej !

Idag när jag slutade for jag hem och mös med mina kära som bägge två skulle ligga i mig kändes det som,..vi skrattade så mkt för niklas låg bakom mig och höll om mig då la sig dors bakom honom med tassen på hans skalle och hennes skalle på hans hals, spooningen;)

Sen upp och göra sig klar för att träffa maria på en fika och vi han surra som aldrig förr, trevligt när man kan träffas så där och ha så mkt att prata om, det blir inte den dära pinsamma tystnaden utan tvärt om:)
Vi han även springa och shoppa lite granna , jag köpte ett par gråa "jeans" leggings inte dom i jeans tyg utan dom från cubus. även 3 par troller så nu ska tre bort hemma mitt nya mål om jag inför skaffar nya ska några av dom gamla bort!
även en ny sport BH och en vit T-shirt fast låååång modell, lite humor över det för jag köpte för kanske en månad sen den i svart på Hansens på rea och nu fullt pris på vila men men=) inga stora pengar men ändå!

Här på jobbet så har vi hunnit vara ute och gå och köpa godis till ikväll då vi ska se melodifestivalen!=)

Till veckan blir det klippning för min del då ska jag även äntligen köpa en plattång av tessan så mamma får ta min som jag redan har, tror även jag ska beställa en stor shampoo och balsam flaska utav henne på samma gång=)

Imoron lämnar vi lillbrogatan 06,30 så vi ska slippa stressa innan man har hittat och vet allt, då är det skönt att veta att man har gott om tid!
Snacka om att Doris kommer ha en hel hejjaklack på hennes första innofficiella utställning, mamma och moster skulle även komma och kolla på;) så vi håller tummarna att även dommarna älskar henne!
Nu ska jag googla lite så jag kan börja premunera på en bra tidnign börjar känna att moore inte lockar mig längre;P

1 kommentar:

  1. Tja! Jag har köpt dessa böcker:
    Michael Connelly - Brottets bana (jag älskar hans böcker)
    C Läckberg - Sjöjnugfrun
    Marie Ljungstedt - Minns inte vad boken hette :S
    och så en till av en författare som jag itne läst förr ja också var det nog en till som jag också hann glömma :P 5 st tror jag det vart iaf. jag läser ju bara såna här mörda-utreda deckarböcker så om du gillar sånt så har jag MASSOR som du kan låna :D
    Haha jag hade då glömt den där hundringen jag med, du får bjuda mig på fika på stan ngn dag istället. Jag är ledig fr Adi nästa vecka och jobbar bara hemma så då kan jag flexa lite, så har du tid ngn dag kanske vi kan ta en lunch eller fika? Kramen

    SvaraRadera