Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 27 februari 2009

ja det finns få ord!

..behandla andra som man vill bli behandlad själv...
bra ord det dära!

Ialla fall så fick jag nyss ett skift byte i helgen som både var till min fördel och inte
istället för att jobba natt lördag jobbar jag dag, vilket innebär att jag far hem kl 8 på morgonen och gör mig klar för att hinna träffa maria på en fika som måste ske senast 10,30 skulle jag tro för att vi ska hinna för att kl 12,30 ska jag fara och jobba till 21,30 vilket innebär att jag missar middagen eller jag kommer väldigt sent ialla fall =/ allt bara för att vi ska hinna på utställningen på lördag för hon som skulle börja tidigare på söndag morogon kunde inte om vi inte böt skift...surt när jag ändå frågat henne för 2 veckor sedan men då är livet!

Nu ska jag göra mig klar sen ta Doris på en promenad och hämta Johannas bil som hon har varit snäll och lånat ut i helgen för att sedan fara förbi jåmpa och mackan för att sedan hämta niklas och åka på middag!

Igår kväll sa nikals att det var färdigt med middagar varje helg han var så less att vi jämt var borta;P..skönt tyckte jag att slippa göra mat men tydligen inte:P

2 kommentarer:

  1. allt ska börja på S :)

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga grattis eller vad man ju ska säga ;)

    SvaraRadera