Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 28 februari 2009

13+1 obs Emeli varnas för grov text

Herre gud vad glada nyheter sprids fort!
V13+1
Visst är det så att efter en som jag ser på det förtidig utlösning eller en blöt slemig fläck som jag satt mig på, väntar en till i familjen!;)
Nu när det hunnit sjuka in och halva pite vet om det så känns det bra, var ju så att vi ville vänta med att berätta det för det är i mina ögon fortfaranade väldigt tidigt men fort vet en om det och ännu fortare vart det fler då:P bara att hålla tummarna att allt går bra!
bästa av allt är ju att Malin kommer att bli tjock med mig=)! så vi kan banta ikapp sen!=) haha
Så nu vet ni vars ni ska sälja alla era gama grjer, ge tips och råd!

Nu gör jag sista rycket på jobbet för att sedan fara och inhandla godis till familjen Ermebring/Engström som har ätit middag och nu väntar på att jag ska komma med den stora påsen=)

3 kommentarer:

  1. Oh yes, nu är det alltså UTEE :D hehe då kan jag skvallra till alla jag känner, inte för att alla vet vilka ni är men ändå :P Jag är hemskt mkt glad för eran skull men det ve du redan! Japp vi kan ju ringas till veckan

    SvaraRadera
  2. men grattis!! hur känns det då, mår du bra osv?

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte bara lämna en liten grattiskommentar här! Min pojkvän johan känner din grabb nämligen så därför har jag fått höra också, tommy skvallrade:) Varför jag tyckte det var så kul är för att vi typ är beräknade samtidigt! Vilken vecka +dag är du i nu? Kram och hälsa Niklas! /Anna

    SvaraRadera