Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 24 februari 2009

bröllop

på g för kronprinsessan 2010 undra om man blir bjuden?

De var ingen skoter tur för mig idag kände att jag verkligen inte skulle ha orkat köra medkillarna idag och mackan hade inte hämtat någon skoter men så skönt som det var ute +0,5 och strålande sol så gjorde det absolut inget=)

Väl hemma försökte jag skotta av balkonen med en kastrull inget att rekomendera!och niklas var i telefon och jag orkade inte hämta en spade=)

har vi ätit bruna bönor och fläsk till middag och niklas åt en semla efteråt och jag en blåbärswienerbröd...mumma=)

Nu ska vi börja med skaldjurspajen som blir till middag sendare och så ska vi svbba av golvet hära samt renbenbädda=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar